24.08.12

Hjerter


Noen er sånn at de alltid stiller opp for andre, uansett hva det måtte være. Noen gir så mye av seg selv at det er viktig å faktisk si TAKK, eller å gi godhet tilbake. 

Så jeg lagde et bilde til denne flotte damen som alltid er der og som gir så mye av seg selv, og selv om jeg heller ville gitt henne så mye mer så følte jeg at dette kanskje var en liten påminner på det jeg føler. 

Det er et 'venninnebilde' som har mye likhet med det bildet jeg lagde til min mor for ikke så lenge siden, og det fordi mamma og venninnen støtter opp for hverandre samme hva det er. 

(hmm skulle vel rydda av gelenderet litt kanskje, men det får høre med sjarmen i en småbarnsfamilie!


Ikke ta andres gavmildhet og godhet for gitt, prøv å vise at du setter pris på dem. Så håper jeg dine venner gjør det samme for deg ;)

<3 p="p">
Legg di hand i mi hand
så er vi sterke saman
så er vi svake saman
så er vi saman
<3 p="p">

Ha en fin helg alle!





2 kommentarer:

  1. hei! har lest om at du har laget bakgrunnen på bloggen din, header osv. så jeg lurte på om du ville være SÅ snill og fikse noe til meg? header er viktigst for meg da jeg er amatør. hadde vært morsomt om du hadde laget en film om hvordan du laget bakgrunn til bloggen også :)

    SvarSlett
  2. Hei Hannah! Så koselig kommentar :) Jeg skal prøve å huske dette, da jeg ikke har tid akkurat nå (julegaverushet mitt starter i morgen, og det males i alle retninger), jeg synes det er spennende med photoshop og generelt bilderedigering/laging så det å lage en tutorial var ikke så dumt kanskje :)
    Hvis du googler temaet på engelsk kommer det opp en del sider som er spennende å lese, det er slik jeg lærte meg å bruke photoshop (pluss youtube).
    Teksten på bakgrunnen er favoritt kjærlighetssangen til meg og mannen min <3 Lucky

    SvarSlett

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Mona Strand. Drevet av Blogger.